dinsdag 10 september 2013

Wie ben ik?

Ik heb mijn diploma rechten behaald aan de KUL. Ik heb 8 jaar gewerkt in Belgïe. Vervolgens ben ik in 2007 naar Frankrijk verhuisd aangezien mijn man daar woont en werkt. We gaan volgend jaar terugkomen naar Belgïe.  Hieronder vindt u mijn beroepservaring. In 2011 heb ik een opleiding “human ressources management” gevolgd in Montpellier met een stage van 5 maanden bij IBM.

2012 : stage bij IBM in de afdeling RH betreffende « sociale verkiezingen » en « labour relations » 
            - Organiseren van de sociale verkiezingen
- Zorgen voor een goed sociaal klimaat door regelmatige contacten met de sociale partners et het opbouwen van goede relaties met de externe kantoren betreffende het personeel
- Bijwonen van de ondernemingsraad en het comité ter preventie en bescherming op het werk.
            -  Aanpassen van het intern reglement
- Op de hoogte zijn van de sociale regelgeving en een goede kennis van het arbeidsrecht, het sociaal recht en geinformeerd blijven over alle juridische ontwikkelingen.
- Verzekeren van een goede communicatie met de personen intern en extern aan de onderneming.
- Helpen bij het aanwervingsproces, deelnemen aan de vergaderingen et bijdragen aan de integratie van de oude en nieuwe werknemers.
- Deelnemen aan het onderzoek, de voorstellen en het organiseren van de opleidingen.

2007 - 2013 : secretaresse en boekhoudster van een dokter

2007 – 2013 : vertaalster (nederlands, frans, engels)


2005 - 2007 : POPOV– DRONGEN – Belgique
- Management et coördinatie van een groep van 12 mensen
- Verzekeren van de nodige communicatie
- Zorgen voor een goede integratie van het nieuw personeel
- Verzekeren van de organisatie, het opvolgen van een project en het verzorgen van alle noodzakelijke documenten
- Valideren en installeren  van de organisatieprocedures van bepaalde diensten
- Organiseren van opleidingen en seminaries
- verantwoordelijke voor  ressources humaines – het vaststellen van het opleidingsplan voor de ontwikkeling van de competenties van het personeel, het begeleiden van de werknemers bij veranderingen
- Administratieve en financiële verantwoordelijke – bepaling van het budget, contrôle van de uitgaven– nodige weergave verzorgen

2003 - 2005 : Verantwoordelijke van een dienstengroep – Eeklo - Belgique
- Samenwerking met een groep  
- Coördinatie met de centrale directie 
- Relaties met alle soorten klanten
- Opvolgen van dossiers van klanten
- Specialisatie in arbeidsrecht

2000 - 2003 : Eerste klerk van een notariskantoor - Kaprijke - Belgique
- Gespecialiseerd in koopaktes en de bijhorende hypotheekaktes
- Prospectie van huizen, landbouwgronden, ….
- Contact met het cliënteel en het opvolgen van de dossiers (bezoek van het onroerend goed, juridisch advies, …)
- Verantwoordelijke voor de administratie betreffende de aktes (kadaster, hypotheekcontrole, grondanalyse, belastingcontrole, ….)
- Verantwoordelijke voor de verkoopaktes, testamenten, adoptieaktes, huwelijksakten, echtscheidingsakten, vennootschapsakten…
- Verantwoordelijke voor de handelingen na het tekenen van de akte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten